Dipje - Reisverslag uit Özdere, Turkije van Lisa Peters - WaarBenJij.nu Dipje - Reisverslag uit Özdere, Turkije van Lisa Peters - WaarBenJij.nu

Dipje

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 Juli 2015 | Turkije, Özdere

Ik ben nu een tijdje hier, ik heb het de tijd gegeven. Maar ik kan nu officieel zeggen dat ik het hier niet leuk vind. Het hotel is, zoals eerder gezegd, prachtig. Echt een geweldig hotel met de kans op een hele leuke werkplek. Maar met 90% van de hotelgasten kan ik gewoon helemaal niks. Op dit moment nog steeds het grootste deel Slowaken, en nu ook Russen. Het systeem waarmee we werken bevalt me niet, we hebben nog steeds diezelfde kamer en heb ik in de tijd dat ik hier ben nog maar 2 keer een vrije dag gehad.

Er was hier vorige week een Nederlands gezin met een heel lief meisje, daar heb ik het heel leuk mee gehad en daardoor besefte ik me wel weer even hoe leuk dit werk kan zijn, wat ik de afgelopen weken een beetje gemist had. Helaas zijn die weer naar huis.


Daarbij komt dat ik nu sinds een week of 3 erg veel pijn aan mijn been heb. Heb inmiddels 2 dokters gezien, de een denkt dat er een scheurtje in het scheenbeen zit, de ander zegt een ontstoken zenuw. Wat het dus precies weet ik niet, in elk geval zou de oplossing rust moeten zijn maar dat gaat hier dus niet echt. Helaas ben ik zo ingesteld, dat als ik ergens last van heb en pijn heb, dat ik dan heel snel geïrriteerd en chagrijnig ben.. En dat in combinatie met vermoeidheid maakt me nu niet de aller gezelligste ;)

Even een dipje dus.. Gelukkig heb ik het met Volkan wel heel leuk en we proberen er samen het beste van te maken. Te genieten van de leuke dingen en we proberen het positief in te zien. Ze zeggen dat we binnenkort écht een andere kamer krijgen, en ik heb begrepen dat er volgende week een groep Duitsers incheckt, daar kan ik tenminste wat mee! Ook leuk; vrijdag begint het suikerfeest. 3 dagen lang feest wat hier goed gevierd gaat worden. Naar verwachting komen er veel Turkse gasten voor het weekend en we hebben een leuk programma. Ook voor de kinderen organiseren we een leuk feest, dat is wel iets om naar uit te kijken!

  • 14 Juli 2015 - 09:15

    Ankie Van Meel:

    hoi lisa . Hoop voor je dat het wat leuker word. Hou wel je knie in de gaten die moet nog jaren. Mee. Ik lig in het ziekenhuis om de pijn te bestrijden. Doe de groeten aan volkan.xxx

  • 14 Juli 2015 - 20:57

    Peggy Ann :

    Kop.op.Lisa
    ik vind het al tof dat je Nederland hebt geruild voor Turkije

  • 16 Juli 2015 - 15:57

    Opa:

    Houd moet Lisa hopelijk gaat het met je been wat beter en komt er gezelliger pupliek.
    groeten aan Volkan. liefs opa en oma

  • 19 Juli 2015 - 11:34

    Katja :

    Hoi Lisa, wat vervelend dat het zo tegenvalt. Na dat lange zoeken en wachten had je echt wat beters verdiend. hoop dat er snel wat meer leuke gasten komen. En wat een ellende met je been! Beterschap enne niet te chagrijnig worden hoor, dat helpt helaas ook niet :)! Sterkte en liefs van ons Hier katja en Andi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Özdere

Turkije!!

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2015

Back in Holland!

02 Oktober 2015

Antalya Avontuur

29 Augustus 2015

Positieve Update!

04 Augustus 2015

Rust..

14 Juli 2015

Dipje
Lisa

Actief sinds 08 Juni 2015
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 6018

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 31 December 2015

Turkije!!

Landen bezocht: