Antalya Avontuur - Reisverslag uit Özdere, Turkije van Lisa Peters - WaarBenJij.nu Antalya Avontuur - Reisverslag uit Özdere, Turkije van Lisa Peters - WaarBenJij.nu

Antalya Avontuur

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

02 Oktober 2015 | Turkije, Özdere

Woensdag kregen we te horen dat het onze laatste werkdag was. Dat zat er wel een beetje aan te komen, want het hotel was al bijna leeg een we deden al een aantal dagen zo goed als niks meer.

Toen werd er smiddags gevraagd of Volkan en ik nog een maand in een ander hotel konden komen werken. Ik wilde geen volle maand meer, omdat ik ook in Nederland aan het werk ga, en dat werd dan allemaal wel erg krap dus ik heb 2 weken gezegd.

Daar gingen we dus.. Met het vliegtuig van Izmir naar Antalya en op naar het nieuwe hotel. Daar aangekomen kregen we een rondleiding door het prachtige hotel. Geweldige ligging, overal op het terrein bomen, alsof je in een bos loopt en heerlijke dennengeur. We werden al helemaal enthousiast. Leuk team met aardige mensen. Maar toen... Toen werden we naar onze kamer gebracht en ik barstte in tranen uit. Het was zo verschrikkelijk. Ik ben inmiddels wel wat gewend hier met personeels verblijven en slechte kamers, maar dit.. Het stonk vreselijk, heel klam benauwd en muf. En het was heeeeeel vies. Beestjes sprongen door het bed. Vreselijk.
We besloten al snel om niet te blijven. Eerst dachten we nog, we gaan nu slapen (moe van het reizen en het was al 22.00) en morgen ochtend vertrekken, maar al snel bedachten we ons en zijn we gelijk vertrokken, met de nachtbus terug naar ons oude verblijf in Özdere.

Hier is het hotel al gesloten maar we mogen nog wel een tijdje in de kamers blijven tot ik naar Nederland vlieg.
Was dus een kort avontuur in Antalya.. Nu nog een paar dagen of een weekje hier en dan terug naar Holland!!