Het is zo ver.. - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Lisa Peters - WaarBenJij.nu Het is zo ver.. - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Lisa Peters - WaarBenJij.nu

Het is zo ver..

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Juni 2015 | Nederland, Papendrecht

Na lang wachten, een hoop teleurstellingen, en wat tegenslagen is het dan zo ver: woensdag vertrek ik weer naar Turkije!!

Na een half jaar in Nederland te zijn geweest (wat niet helemaal de planning was..) heb ik ontzettend veel zin om weer aan de slag te gaan. Ik vlieg woensdag naar Izmir en vanaf daar ga ik naar het plaatsje Özdere. Hier bevind zich het hotel waar ik ga werken: Sunis Efes Royal Palace. Een gloednieuw hotel, super luxe alles erop en eraan.
http://www.sunisefesroyalpalace.nl/

Nu is het natuurlijk inpakstress. De meesten van jullie kennen mij en weten dat ik natuurlijk veel te veel mee wil nemen. En daarbij, na al die maanden wachten, ineens binnen 2 dagen vertrekken is toch wel erg snel:)

Ik ben niet zo goed in iedereen mailen/appen/bellen dus ik hoop op deze manier af en toe een update te kunnen plaatsen zodat iedereen die dat leuk vind op de hoogte kan blijven van wat ik allemaal mee maak!!

Liefs

  • 09 Juni 2015 - 08:11

    Manuela:

    Eeeeindelijk!!
    Ik ga je blog in de gaten houden. :D
    Have funnn xxxx

  • 09 Juni 2015 - 08:50

    Ankievanmeel:

    hoi lisa. Leuk je reisverslag, blijf je volgen hoor. Heel veel succes in je baan. Wij gaan woensdag weer naar huis. Groetjes aan volkan. Liefs ankie.

  • 09 Juni 2015 - 10:36

    Jan Koert:

    Hallo Lisa,

    We wensen je heel veel plezier in je nieuwe baan. Wij weten zeker dat ze daar ook heel veel plezier met jou zullen hebben.
    Geniet er ook van en inderdaad, groetjes aan Volkan!
    Jolanda en Jan Koert

  • 10 Juni 2015 - 18:31

    Opa En Oma:

    Hallo Lisa
    Je zult er nu al wel zijn, hope dat alles een beetje naar je zin hou taai.
    We zien wel hoe het allemaal verloopt liefs opa & oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Papendrecht

Turkije!!

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2015

Back in Holland!

02 Oktober 2015

Antalya Avontuur

29 Augustus 2015

Positieve Update!

04 Augustus 2015

Rust..

14 Juli 2015

Dipje
Lisa

Actief sinds 08 Juni 2015
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 6023

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 31 December 2015

Turkije!!

Landen bezocht: