Positieve Update! - Reisverslag uit Özdere, Turkije van Lisa Peters - WaarBenJij.nu Positieve Update! - Reisverslag uit Özdere, Turkije van Lisa Peters - WaarBenJij.nu

Positieve Update!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 Augustus 2015 | Turkije, Özdere

Na mijn laatste updates is er een hoop verandert. Met mijn been gaat het inmiddels een stuk beter. Nadat ik in Nederland bij de huisarts geweest was wel wat rustiger aan gedaan, maar doordat ik toch bleef werken ging het niet over. Hier naar het ziekenhuis geweest foto's laten maken etc, gelukkig was het bot niet beschadigd, maar wel een behoorlijke ontsteking in de pees. Hiervoor toch antibiotica gekregen, en zoals we van turkse dokters gewend zijn nog een zak medcijnen met pijnstillers en cremes. Hij vroeg wat voor werk ik deed en moest hartelijk lachen toen ik dacht dat ik met dit been zo wel kon werken. Briefje gekregen en een doktersrapport, 7 dagen niet werken. Na een dag of 3 merkte ik echt dat de antibiotica begon aan te slaan en op dag 5 had ik eigenlijk zo goed als geen pijn meer. Wat dan weer erg fijn was na een week of 6.

Nu dus weer begonnen met werken. Het is goed heet, maar inmiddels doen we in de miniclub wel leukere dingen dan alleen maar kleuren, dus ik heb er wel weer meer plezier in. Ook zijn er wat meer duitse kinderen nu, dus ik voel me al wat minder nutteloos.

Verder zijn we ook verhuisd!! Nu verblijven we in een hele fijne kamer. Het is eigenlijk haast een klein appartementje; 2 kamers, een keukentje, een badkamer en een balkon. Toch erg prettig om een fijne plek te hebben.

Voor zo ver goed nieuws dus! Lieve groetjes voor jullie allemaal

• 30 Augustus 2015 - 13:18

Katja:

hallo lieve Lisa
    Wat fijn om te horen! Dan kun je hopenlijk de laatste 2 maanden van het seizoen toch nog een beetje genietem! Maak er wat van! Dikke knuffel van ons in warm Zwitserland!!