klaar voor de start - Reisverslag uit Özdere, Turkije van Lisa Peters - WaarBenJij.nu klaar voor de start - Reisverslag uit Özdere, Turkije van Lisa Peters - WaarBenJij.nu

klaar voor de start

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Juni 2015 | Turkije, Özdere

We zijn begonnen! Maar echt leuk is het nog niet.. Het hotel is nog lang niet af maar er zijn al gasten. En die zijn dus ook niet echt heel blij. Van de 75 gasten die gisteren zijn ingecheckt zijn er al gelijk 20 weer vertrokken die niet wilden blijven, wat ik kan begrijpen als je een hoop geld betaald voor een vakantie en dat het hotel dan niet af is. Verder zijn er groepen travel agents, die hier zijn om het hotel te bekijken en beoordelen zodat ze het straks kunnen gaan verkopen. Gelukkig zijn dit allemaal hele professionele mensen en kunnen ze door de nog gaande verbouwingen heen kijken. Zij hebben ook een speciale prijs betaald en vinden het geen probleem dat het niet af is. Vanuit het hotel proberen ze de mensen wel wat tegemoet te komen, omdat de spa nog niet af is krijgen ze een hamam excursie cadeau en omdat de glijbanen nog gebouwd worden een kaartje voor een waterpark. Ze verwachten nu dat alles binnen een week af is, ik hoop het maar.

Vandaag zullen er veel belangrijke mensen komen. Rijke Turkse gasten, familie en vrienden van de hotel baas.. Ik ben benieuwd wat die van het hotel gaan vinden.

Gisteren voor het eerst hier mini disco gedaan, voor mij altijd het hoogtepunt van de dag. Het was weer super. Er waren maar 4 kinderen, maar door die stralende lachende gezichtjes weet ik weer waarom dit werk zo leuk is.

De miniclub is nu open maar nog niet heel druk, er zijn ook nog niet zoveel kindjes in het hotel. Volgende week verwachten ze 500 gasten dus daar zullen dan ook meer kinderen bij zitten.

Het voordeel dat er nu gasten zijn is dat wij ook in het restaurant mogen eten in plaats van in de personeelskantine. Het eten is geweldig, echt heerlijk.

Voor nu is het dus nog een beetje opstarten en we doen als animatie team ons best om de gasten te vermaken en een zo leuk mogelijke tijd te laten hebben, ondanks dat het hotel nog niet klaar is.

• 20 Juni 2015 - 19:19

Opa:

Zeker wauw er staat je nog genoeg te wachten zo te horen en met en paar kinderen te beginnen ook leuk.
    Zal best een feest worden amuseer jullie je maar gr. opa oma